Inbound Marketing
Για επαγγελματίες και επιχειρήσεις υγείας, αυτοβελτίωσης και γονεϊκότητας.
Ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός τρόπος σχεδιασμού και εκτέλεσης digital marketing ενεργειών, για την προσέλκυση δυνητικών πελατών και τη μετατροπή τους σε πελάτες της επιχείρησής σας.
Inbound Marketing Μεθοδολογία.
Το Ταξίδι του Δυνητικού σας Πελάτη, από την Αρχή ως το Τέλος
Ελάτε να συζητήσουμεΗ μεθοδολογία inbound marketing έχει 4 στάδια. Βασικό της χαρακτηριστικό της είναι η χαρτογράφηση της διαδρομής που ακολουθούν οι άνθρωποι όταν λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες επαγγελματιών ή επιχειρήσεων από τους οποίους και αγοράζουν. Έχοντας ισχυρότερη επιρροή στη λήψη αποφάσεων των πελατών σας, είναι πιθανότερο να διαμορφώσετε και τις αγοραστικές τους συνήθειες.
Attract (Προσέγγιση)
Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για την προσέλκυση στοχευμένου κοινού που αναζητάει λύσεις ή την εκμετάλλευση μια ευκαιρίας σε ζητήματα στα οποία εξειδικεύεστε.
Convert (Μετατροπή)
Μετατροπή αυτού του κοινού σε leads (ενδιαφερόμενους). Συνήθως χρησιμοποιούμε gated content στο οποίο ο επισκέπτης για να αποκτήσει πρόσβαση προσφέρει ένα ή περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας (email, τηλέφωνο, όνομα κλπ)
Close (Νέοι Πελάτες)
Ενέργειες αλληλεπίδρασης (engagement) και «καλλιέργειας» των leads, έχοντας σαν στόχο την μετατροπή τους από ενδιαφερόμενους σε πελάτες της επιχείρησής σας - θεραπευόμενους του ιατρείου/γραφείου σας ή σε εγγραφές στο online workshop σας.
Delight (Ικανοποίηση & Προώθηση)
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων, παροχή κορυφαίων υπηρεσιών και customer service με στόχο την μέγιστη ικανοποίηση των πελατών της επιχείρισής σας και τη σύστασή τους σε νέους ενδιαφερόμενους (word of mouth).
Inbound Marketing Υπηρεσίες
Στρατηγικός Σχεδιασμός
SEO & Content Strategy
Σε αυτή τη φάση, θα μας βοηθήσετε να κατανοήσουμε τις ανάγκες, στόχους, ιδανικούς πελάτες και ανταγωνισμό της επιχείρησής σας. Εμείς με τη σειρά μας θα αναλύσουμε τα δεδομένα και θα επιστρέψουμε με το στρατηγικό σχεδιασμό των θεματικών που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσουν τους περισσότερους ενδιαφερόμενους.
Τα αποτελέσματα αυτής της φάσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και για τη δημιουργία περιεχομένου και στο δικό σας website συμπληρώνοντας και ενισχύοντας έτσι τις marketing ενέργειές σας.
Δημιουργία Περιεχομένου
Content Marketing
Έχοντας τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης (στρατηγικού σχεδιασμού) θα ξεκινήσουμε να δημιουργούμε ποιοτικό περιεχόμενο. Με τον όρο «ποιοτικό» όμως δεν αναφερόμαστε αποκλειστικά στις γνώσεις του δημιουργού.
Ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που δίνει λύσεις σ’ ένα πρόβλημα, δίνει οδηγίες για την εκμετάλλευση μίας ευκαιρίας αλλά κυρίως παρέχει μια ευχάριστη εμπειρία στο χρήστη. Περιεχομένο που θα δημιουργήσουμε για την προσέλκυση νέων δυνητικών πελατών:
- Online Σεμινάρια
- Podcasts
- Άρθρα
- eBooks
Προώθηση Περιεχομένου
Promotion & Distribution
Έχοντας ολοκληρώσει τη δημιουργία του περιεχομένου, επόμενο βήμα είναι να το εμφανίσουμε μπροστά από τους ιδανικούς δυνητικούς πελάτες σας, τους οποίους έχουμε χαρτογραφήσει από την πρώτη φάση του στρατηγικού σχεδιασμού. Τα βασικότερα κανάλια που χρησιμοποιούμε:
- Facebook & Instagram Ads
- Remarketing Campaigns
- Email Marketing
- Search Engine Optimization
Προσέλκυση Ενδιαφερομένων
Lead Generation
Από αυτή τη φάση και στη συνέχεια, ξεκινάμε να βλέπουμε τα πρώτα αποτελέσματα όλων των προηγούμενων ενεργειών. Το στοχευμένο κοινό συνδέεται με το περιεχόμενο σας (engagement), προβαίνει σε επιπλέον ενέργειες (εγγραφή σε ένα webinar, εγγραφή σε newsletter, συμπλήρωση μια φόρμας για πρόσβαση σε gated content κ.α.), και από απλός επισκέπτης μετατρέπεται σε ενδιαφερόμενο (leads generation).
Από αυτό το σημείο και μετά, βασική στρατηγική μας είναι να «καλλιεργήσουμε» αυτά τα νέα leads (lead nurturing) δίνοντας επιπλέον αξία και επιβραβέυοντας την επιλογή τους να συνδεθούν μαζί σας.
Πως καλλιεργούμε αυτό το κοινό; Με νέο ποιοτικό περιεχόμενο!
Μετατροπή σε Πελάτες
Close
Αν όλα τα παραπάνω είναι στη θέση τους, η μετατροπή ενός ενδιαφερόμενου σε πελάτη είναι η φυσική εξέλιξη μιας Inbound Marketing καμπάνιας. Παρόλ’ αυτά το ταξίδι ενός πελάτη της επιχείρησής σας δεν σταματάει εδώ. Οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εκ μέρους σας (customer service) και η συστηματική παροχή ποιοτικού περιεχομένου συμβάλουν στην ικανοποίηση του πελάτη/θεραπευόμενου σας και στη μετατροπή του σε promoter (μέσω σύστασης) της επιχείρησή σας.
Είστε έτοιμοι;
Σκέφτεστε να δημιουργήσετε το δικό σας online σεμάριο ή workshop με απόλυτα επαγγελματικό τρόπο; Το έχετε δημιουργήσει αλλά δεν είστε ευχαριστημένος/η με τα ως τώρα αποτελέσματα; Θέλετε να αυξήσετε τον αριθμό των δυνητικών πελατών της επιχείρησής ή του γραφείου σας;
Ελάτε να συζητήσουμε το project σας και πως η συνεργασία σας με τη LearnHealth μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας.
Συχνές Ερωτήσεις
Σε ποιον ανήκουν τα leads (ενδιαφερομένοι) που θα προσελκύσει η inbound καμπάνια μου;
Όλοι οι ενδιαφερόμενοι (leads) ανήκουν σε εσάς και την επιχείρησή σας. Μπορείτε να τους επικοινωνήσετε με αποκλειστικά δικό σας περιεχόμενο, να κάνετε follow up πωλεισιακή επικοινωνία, να τους προσθέσετε στο δικό σας autoresponder (email marketing) κ.α. Παρόλα αυτά, σε αυτά τα leads δίνεται η δυνατότητα να παραμείνουν και στην email λίστα της LearnHealth για όσο χρονικό διάστημα το επιθυμούν (μπορούν να διαγραφούν οποιαδήποτε στιγμή θελήσουν).
Ποια η διαφορά στο να δημιουργήσω περιεχόμενο για το δικό μου website απ'το να το αναρτήσω στο website της LearnHealth;
Και ενώ η βάση κάθε επιχείρησης που θέλει να δραστηριοποιείται online είναι και θα πρέπει να είναι το δικό της website, η μαγική λέξη που ψάχνετε σε αυτή την ερώτηση είναι η λέξη μόχλευση. Πολύ απλά εκμεταλλεύεστε τη δυναμική που σας δίνουν οι marketing ενέργειες όλου του μηχανισμού μας (social media ads, newsletter, οργανική επισκεψιμότητα). Για να καταλάβετε καλύτερα το παραπάνω, σκεφτείτε την online παρουσία σας στη LearnHeatlh σαν τη φυσική παρουσία ενός εμπορικού καταστήματος σε ένα Mall. Φαινομενικά βρίσκεστε ανάμεσα σε ανταγωνισμό, αλλά η τεράστια επισκεψιμότητα του κοινού, συμβάλει τα μέγιστα στην εμπορική επιτυχία και της δικής σας επιχείρησης.
Προσφέρετε τις inbound marketing υπηρεσίες σας αποκλειστικά σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο της υγείας ή και σε άλλους κλάδους;
Στη LearnHealth προσφέρουμε B2B και B2C υπηρεσίες σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις από τον κλάδο της σωματικής και ψυχικής υγείας, αυτοβελτίωσης και γονεϊκότητας.
Μπορώ ν' αναρτήσω το περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε και στο δικό μου website;
Ιδανικά για τεχνικούς SEO λόγους, καλό θα ήταν να μην αναρτήσετε το περιεχόμενο αυτό καθ’ αυτό στο δικό σας website. Αυτό που σίγουρα μπορείτε και θα σας βοηθήσουμε να κάνετε, είναι να δημιουργήσετε σημεία αναφοράς (landing pages, συνδέσμους, social media graphics) για το νέο σας περιεχόμενο που είναι αναρτημένο στη LearnHealth. Έτσι κι αλλιώς η ανακατεύθυνση των επισκεπτών από τα δικά σας κανάλια, στο περιεχόμενο σας στη LearnHealth, είναι εν δυνάμει μια ενέργεια για την μετατροπή των επισκεπτών σε ενδιαφερόμενους.
Χρειάζεται να συμμετέχω και εγώ στην δημιουργία περιεχομένου;
Η δική σας συμβολή είναι σίγουρα απαραίτητη κυρίως σε επιστημονικό επίπεδο. Εν αντιθέσει με άλλους παρόχους υπηρεσιών δημιουργίας περιεχομένου που υπόσχονται μηδενική συμμετοχή των πελατών τους, εμείς πιστεύουμε πως κανένας SEO expert ή content writer δεν γνωρίζει καλύτερα ένα θέμα από ένα επιστήμονα που εξειδικεύεται σε έναν ή περισσότερους επιστημονικούς κλάδους.
Δική μας ευθύνη είναι να πάρουμε από πάνω σας οτιδήποτε τεχνικό σχετίζεται με τη δημιουργία του περιεχομένου και να σας αφήσουμε τις τελικές τροποποιήσεις και διορθώσεις σε σχέση πάντα με την επιστημονικότητα. Έτσι το τελικό αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι άριστο σε όλα τα επίπεδα, καθώς και ξεχωριστό στα μάτια του κοινού που θα σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.Είναι απαραίτητο να δημιουργήσουμε όλων τα είδη περιεχομένου για την inbound καμπάνια μου;
Αυτή είναι η ιδανική προσέγγιση! Ο συνδυασμός αρθρογραφίας, eBooks, podcasts και δημιουργίας ενός ή περισσοτέρων online σεμιναρίων (webinars) αποτελεί μια απόλυτα ολοκληρωμένη στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου που εκτός του μεγάλου όγκου πληροφορίας που θα παρέχετε στο κοινό, θα δώσει και το ανάλογο κύρος στο προσωπικό ή εταιρικό σας brand.
Είναι συγκεκριμένος ο αριθμός άρθρων, eBooks, podcasts και webinars που δημιουργήσουμε;
Σωστά! Για κάθε είδος περιεχομένου έχουμε ένα συγκεκριμένο μοντέλο τόσο σε επίπεδο αριθμού όσο και σε επίπεδο έκτασης. Για την αναλυτικότερη ενημέρωσή σας σχετικά με την μεθοδολογία μας, μπορείτε να κατεβάσετε το playbook της μεθοδολογίας μας.
Μπορείτε να βοηθήσετε σε επίπεδο πώλησης;
Φυσικά! Από τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRMs), αυτοματοποίηση πωλήσεων, lead management, μπορούμε να σας βοηθήσουμε σε όλα στάδια. Παρόλα αυτά σημειώστε πως σε επίπεδο πώλησης παρέχουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες οι οποίες δεν συμπεριλαμβάνονται στις standard Inbound Marketing Υπηρεσίες της LearnHealth.
Ελάτε να συζητήσουμε
Χρειάζεστε άμεση επικοινωνία;
Αν επιθυμείτε άμεση επικοινωνία από έναν εκπρόσωπό μας, χρησιμοποιήστε τον παρακάτω σύνδεσμο, και συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας περιγράφοντας το project και τους στόχους σας. Εμείς θα επικοινωνήσουμε σε 1 εργάσιμη ημέρα.
45' λεπτά online meeting
Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το booking calendar στον παρακάτω σύνδεσμο και να επιλέξετε μέρα και ώρα για να συζητήσουμε μέσω ZOOM για περίπου 45' λεπτά.
Κλείστε ραντεβού